Ласкаво просимо на наш сайт, будь ласка, увійдіть або зареєструйтеся і реклама зникне!

1. Загальна інформація


Спеціальне вміння, доступне тільки героям-гномам. Рунная магія застосовується тільки в бою і накладається тільки на свої юніти. Коли підходить черга ходу свого стека, на нього можна накласти Рунне заклинання. Кожну руну можна використовувати тільки 1 раз під час бою.


 Додаткова руна: 
Герой отримує додаткову руну кожного виду з доступного йому рівня.

2. Руни

2.1. Руна берсеркерства


Рівень: 1 
Опис: При наступній атаці стек завдасть 2 удару. Руна може бути накладена лише у разі, якщо під час бою був убитий хоча б 1 юніт з стека. (Точніше так: поточний кол-во юнітів в стеку менше, ніж кількість юнітів в цьому стеці на початок бою).


Ефект руни знімається після першої атаки стека: для істот ближнього бою - після атаки в ближньому бою; для стрільців - після пострілу.При відповідних ударах стека ефект не спрацьовує і не знімається.


Якщо ворожий стек був убитий з першого удару, то ефект руни не знімається.


2.2. Руна енергії


Рівень: 2 
Опис: Швидкість стека подвоюється до кінця ходу.


Ефект руни знімається відразу після завершення поточного ходу стека (навіть у тому випадку, якщо стек пропускає хід, роблячи Defend або Wait).

2.3. Руна екзорцизму


Рівень: 3 
Опис: З 100%-ною вірогідністю знімає всі негативні ефекти магії темряви (тільки ті, які можуть бути зняті заклинання "Зняття чар"). Крім того, знімаються негативні ефекти від частини вмінь (наприклад, ефект «пошкодження броні» від Master of fire). «Яд» - не знімається.


Так як руна застосовується в хід стека, то самі «злі» ефекти - Осліплення, Берсерк і Гіпноз не можуть бути їй зняті. (Точніше, Гіпноз може бути знятий ворожим героєм, якщо він застосує руну екзорцизму на початку ходу підконтрольного стека).

2.4. Руна магічного нагляду


Рівень: 4 
Опис: При нападі на ворожий стек у нього «зграєю» (буде прибраний з ворожого стека та накладено на атакуючий) один випадковий позитивний ефект магії Світу («Берсерк» - не розкрадається, «Божественний щит» - не розкрадається). Ймовірність спрацьовування «крадіжки» дорівнює 100%.


«Воруется» навіть Антімагія. «Поцупити» Антімагія НЕ діспеліт поточні ефекти у атакуючого стека (ні позитивні, ні негативні). Другий варіант - якщо на атакуючий стек вже накладена Антімагія, то «поцуплені» ефекти будуть накладатися «під неї».


Ефект руни знімається при першій атаці стека. При відповідних ударах стека ефект не спрацьовує і не знімається.


Якщо на ворожий стік не накладено жодного позитивного заклинання, то ефект руни «згоряє» при атаці.


Якщо накладені ефекти рун «берсеркерства» і «магічного нагляду» одночасно, то все одно при атаці (подвійний атаці) «зграєю» тільки 1 позитивний ефект.

2.5. Руна стихійної несприйнятливості


Рівень: 5 
Опис: У стека з'являється імунітет до заклинань двох стихій зі списку: Вогонь, Вода, Повітря, Земля. Стихії вибираються випадковим чином.


Ефект руни діє до кінця бою.


Якщо у героя є вміння, які дозволяють повторно застосувати руну, то при наступному накладенні цієї руни можуть «випасти» інші стихії.


Варлок «пробивають» імунітет до стихій звичайним чином (припущення).

2.6. Руна невідчутності


Рівень: 6 
Опис: Строком на 1 хід (ініціатива ефекту = 10) стек стає безтілесним (Incorporeal). Але ефект знімається перед початком наступного ходу стека.


Таким чином, у стеків з ініціативою> 10 залишок ефекту «згорить» при настанні наступного ходу; а у стеків з ініціативою <10 ефект закінчиться ще до настання їх наступного ходу

2.7. Руна воскресіння


Рівень: 7 
Опис: Воскрешає 40% убитих істот у стеці. 
Точніше так: воскрешати кількість істот у стеці = 0,4 * (колво _в_начале_боя - текущее_колво). Округлення вниз.


Наприклад, на початку бою в стеку було 100 істот. У поточний момент залишилося 10. При застосуванні руни воскресити (100-10) * 0,4 = 36. У стеці стане 10 +36 = 46. 
Якщо ще раз застосувати руну воскресіння на цей стек (якщо є абілкі героя для повторного застосування рун), то воскресити (100-46) * 0,4 = 21. У стеці стане 46 + 21 = 67.


Потрібно зауважити, що воскрешає не 40% HP убитих істот, а саме 40% одиниць убитих істот. Наприклад, якщо в стеку з 10 істот вбито 2, то вони не можуть бути відроджені (40% від 2 = 0,8 і округляється до 0) незалежно від числа залишилися HP у верхнього істоти в стек.

2.8. Руна громового гуркоту


Рівень: 8 
Опис: При атаці або відповідному ударі стека ворожий стек може бути відкинутий в кінці ATB-шкали. Ймовірність спрацьовування залежить від співвідношення сил стека, на який накладено ефект, і атакується стека. (Швидше за все, ймовірність обчислюється так само, як і для імовірнісних абілок істот).


Ефект руни знімається тільки після успішного спрацьовування (тобто, у випадку «оглушення» ворожого стека).

2.9. Руна бойової люті


Рівень: 9 
Опис: При наступній атаці стек буде бити по-черзі всі ворожі стеки, що знаходяться навколо клітки поля бою, з якою буде проводитися атака. Крім того, ворожі стеки не відповідатимуть на ці удари.


Ефект руни знімається після атаки стека (або після серії атак - у разі, коли атакується кілька ворогів). Якщо стрілець проводить дистанційну атаку, то ефект руни «згорить» даремно. При відповідних ударах стека ефект не спрацьовує і не знімається.


Якщо накладені ефекти рун «бойовий люті» і «берсекерства» одночасно, то буде проведено по два удари по всіх ворожим стека навколо.Обидва удари будуть безмовними.


Ярли з цією руной творять чудеса - кількість їх масових атак дорівнює кількості ворогів навколо.

2.10. Руна драконячого обличчя


Рівень: 10 
Опис: Строком на 1 хід (ініціатива ефекту = 10) стек отримує бонус +100% до атаки і захисту і +50% до Magic Protection (зменшенню шкоди від заклинань). (Бонус знімається перед початком наступного ходу стека.)


100%-ний бонус до атаки і захисту дається щодо базових характеристик істоти, тобто Атака і Захист героя не впливають на цей бонус.


Наприклад, стек берсеркера (його базові характеристики: 7 Атака, 7 Захист) знаходиться в армії героя, у якого Атака = 20 і Захист = 20 - разом у берсеркера буде 27 Атаки і 27 Захисту. При застосуванні руни Атака берсеркера зросте на +7 і Захист - теж на +7. Підсумкові характеристики будуть 34 Атака і 34 Захист.


50%-ний до Magic Protection від руни перемножується звичайним чином з іншими бонусами від Magic Protection.


Руну не можна застосовувати на вогненних і лавових драконів.